mandag 10. februar 2014

Dagens middag :-)


Guttene og jeg hat vert i en berg og dalbane av dårlig form den siste tiden til både min og guttenes frustrasjon er det ikke noe koselig å ha influensa eller omgangssyken :-( 

Men nå har jeg & guttene fått time hos legen imorgen så da håper jeg vi blir bedre fort :-) 

Så matlysten har ikke vert på topp hos noen den siste tiden, men nå har jeg laget middagsplan igjen og tatt i bruk noen gamle og nye oppskrifter så maten frister kanskje litt mer :) 

Idag har gutta hjulpet til å lage mat så vi har kost oss ganske mye på kjøkkenet Idag og hatt to film pauser med cars 2 og  Karius og Baktus. 

Det første vi laget var pasta deigen til den ferske pastaen 
Gutta syns det var litt ekkelt å se mamma drive å blande egg inn sammen med mel og durumhvete for deigen ble jo gul sa dem, men den ble da fin og fast til slutt :-) 

Så var det tid for fløte, ostesausen den ble veldig god syns vi 
Nam :-) 

Fikk kost spagetti og lagt over i en ildfastform mens jeg stekte kyllingkjøttbollene og delte bacon i skiver så det ble litt ekstra smak på pasta retten:-) 
Så nå skal formen snart inn i stekeovnen også er middagen klar til Tommy kommer hjem fra jobb <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...