fredag 7. februar 2014

Langhelg, dårlig vær og sykebarn...

Etter å ha startet nesten uken med legetime, en hau medisiner pga forkjølelse som ikke vil forsvinne så da mente hun av det måtte være noe som har satt seg av bakterier som må vekk. 

Å når man har så vondt i halsen så er det ikke lett å få i seg noe mat heller så prøver å få i meg litt kakao i de små fem minutters pausene mellom syke barn som krever sitt.. 


Men etter en h..... Time hos curato igår som Tommy måtte ta seg fri til så ha. Fikk passet på meg og mamma ble med meg inn, fikk så vondt inni meg når jeg fikk høre resultatet av den første timen og bør bare kastet videre til CT noe jeg egentlig ikke skulle på engang, så ble veldig deppa igår. 

Så vi trosset feber og alt å tok en tur til IKEA siden unga også ville gjøre noe annet enn bare å være hjemme pga feber. 
Fikk tak i en hylle/skuff til lekerommet til gutta til å det ble så fint :-) 

Endelig mangler vi bare tapet inne på lekerommet også så er det ferdig også :-) 

Nytt sengetøy fikk de også igår det var så fint og passet perfekt til dem :-) 

Å akkurat i dette øyeblikk har nettopp Mathias sovnet og håper han sover i 2-3timer Idag også slik som igår så han får blitt bedre for han er en gutt som trenger masse søvn og hvile når han er syk. 
Og Kim & Lukas har fått lov å velge seg en film og fått en kjeks hver så fe også kan hvile litt og bli helt friske. 

Så nå har jeg funnet musikk lista mi, øretelefoner og skal høre på litt musikk mens jeg henger opp siste vaskemaskinen... 

Også skal jeg henge meg på trenden å begynne å lese boka: 

Kanskje jeg får med meg ett kapittel før jeg må legge bort boka for Idag;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...