lørdag 15. februar 2014

Litt mye av og til..


Etter denne uken og legetimen med Mathias ble det masse nytt for meg og lære om i forhold til hva Mathias trenger av kost og hvordan vi skal få i han alt han trenger.
Første handleturen tok meg en time ekstra for å sørge for at ikke det han skal spise inneholder laktose på noen måter, hehe første gang jeg forstår hvor lang tid det tar for de som har allergi, for å handle siden vi må sjekke hva alt inneholder.

Jeg pleier jo alltid å lage nye middagsplaner i løpet av helgen, men nå jeg jeg gjøre om oppskrifter og lete etter nye som alle sammen kan spise.
Det tar lenger tid å sørge for at han ikke skal få problemmer med magen sin MEN jeg gjør alt for han og de andre gutta mine <3

Skal dele ny middagsplan med dere i morgen kveld håper jeg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...