torsdag 6. februar 2014

God morgen torsdag


God morgen alle sammen.

Her sitter jeg med minstemann på kjøkkene som skulle absolutt ha yoghurt til frokost men jeg nekter han ikke det når de har dårlig matlyst pga feber og dårlig allmentilstand.
Blir ekstra sutre kuler av slike dager men man kommer heldigvis igjennom dem også, Kim og Lukas ville ikke ha frokost enda men dem kommer nok sikkert snart ned å skal ha håper jeg.

Akkurat nå har jeg tatt de dumme medisinene jeg blir så uvell av men de må tas de også, curato røntgen time idag også så null mat og drikke etter 09.30...!
Så akkurat nå prøver jeg på en kopp varm kakao så halsen kanskje ikke føles ut som tusen kaktuser når man svelger, også er det tid for å henge opp klær og ta siste opprydding etter igår.
Gutter kan kunsten med og rote til hele stua for å si det slik, å det hjalp sikkert ikke med at de var fire gutter og ikke to-tre som vanlig :-p
Men Kim koser seg veldig masse med den nye vennen sin, er glad for at han endelig på fritiden har fått noen å leke med på sin egen alder igjen siden han mistet kontakten med hun vi hadde kontakt med før.

To herlig gutter som tuller og koser seg sammen <3

De koste seg iallefall masse, å de kom ved ett tiden og dro ikke før nesten halv seks så vil da si de fikk lekt masse iallefall.

Men nå er det tid for å legge bort bloggen å starte dagens gjøremål :-)

Ha en fin torsdag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...