onsdag 5. februar 2014

Onsdag formiddag

God formiddag alle sammen :-)

Her i huset har jeg nå tre feberbarn, men heldigvis er jeg jo sykemeldt alikevel så da går dagen greit da blir ikke alle mine "syke barn" dager borte før året er halv veis. 
Nå ligger godeste Mathias og sover, han var iallfall ikke iform for han sovnet før jeg nesten hadde lagt hodet hans på puten. 


Kim ba pent om paracet Ista å er noe bedre nå så Kim og Lukas sitter nå å leker brannmann Sam mens vennebyen går på tven. Litt greit for da kan jeg samle litt krefter før ny økt og kanskje bli ferdig med kakao koppen min :-) 

Herlige fine nye koppen min fra Nille :)


Får i meg veldig lite om dagen pga denne dumme forkjølelse virus greia legen kalte det, både jeg og Tommy ble sett på medisiner for å bli friske så nå håper jeg det hjelper for orker ikke mer sykdom nå! 

Går vannkopper på AVD til Mathias nå så bare håper vi slipper unna, tre barn med vannkopper å så mye fravær fra jobben er ikke bra. 

Nei nå legger jeg bort mobilen for noen timer så jeg får drukket opp koppen før lekekompisen til Kim kommer :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...