mandag 24. februar 2014

God søndag


Idag er det søndag, det merker man godt her hjemme på barna hvis de har vert litt for mye oppå hverandre alle tre eller at de ikke har fått ut all energien de burde ha fått ut...

Idag startet dagen med at alle tre var/er "bestevenner" iallfall frem til frokost for da var det krangling om hvem som skulle sitte siden av hvem selv om de har faste plasser. De endte opp på sin egen plass uten tull og krangling til slutt.

Vi hadde planer om å gå ut Idag men regn og skikkelig sur vind satt stopp for de planene da det blås så masse at til å med jeg slet med å puste i den vinden. 
Så da ble det heller en litt lenger dag i nattøy, leking på gulvet og litt spilling på Kim :-) 
God stolen, skylanderspill og helg = topp helg for ham <3 

Lukas og Mathias lekte en del sammen med brannmann Sam lekene sine og en slik lynet bok som momo gav til de igår når hun møtte de på Jessheim. 
Spurte pent om jeg kunne være med å leke flere ganger men fikk bare svar av Lukas at "mamma du er jo såå stooor så du kan jo ikke leke"! ... 

 Så da fant jeg stille frem bærbare daten min å la inn to sims spill på den før jeg innså at det ville ta hele dagen å bli ferdig. 

Må skryte litt av Tommy Idag også, mamma kom hit Idag for å tilbringe rid med gutta så mens de koste seg med henne begynte han med kjøkkenet og benkeplater pluss ny komfyr og benkeplate :-) 

Ble fint, nå gjenstår bare siste opprydding og vasking før alt er helt ferdig :-) 

Så siden jeg var uten komfyr til middagstider Idag ble det bestilt pizza her hjemme, noe gutta syns var helt greit :-) 

Kort om vår søndag :-)
Nå er det husarbeid på meg resten av kvelden og ordne alt tøy som skal tilbake til barnehagen imorgen og legge frem rent og pent tøy til de som de skal ha på seg. Men imorgen et det Kim sin tur til å være hjemme med mammaen sin :) 
Gleder meg <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...