torsdag 6. februar 2014

Torsdag


Min kjære torsdag ble ikke som jeg hadde håpet på. 
Kom til curato å skulle igjennom en undersøkelse men måtte plutselig innom en undersøkelse til pga noe som ikke var som det skal så sto plutselig det som ett spørsmålstegn og med mange urolige tanker som jeg ikke får svar på før over helgen :-( 

Så turen gikk rett Til IKEA uansett dårlig form for å få noe annet å tenke på. 
Ble middag der også, kjøttboller på alle sammen noe som gikk ned på 1-2-3 for gulla mine :-) 


Gulla på IKEA tur :-) 

Ble nytt biler teppe til gutta som de skal ha nede på kosestua <3 
Og liten garasje som dere ser på bildet :) 


Gutta fikk litt kos til kvelds under lekingen sin, det pleier de egentlig ikke få lov til så det var koselig sa de :-) 


Men nå sovet de søtt i sengene sine i nytt sengetøy og nye lamper på veggene sine <3 

Så nå er det litt husarbeid og slappe av tid for meg før en ny hektisk dag imorgen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...