mandag 3. februar 2014

Mandag igjen!

Mandag og ny uke igjen, tre senvakter på en uke er tungt men halve torsdagen med tidligvakt går bort til curato røntgen så får prøve å slappe av når jeg er der sukk. Den timen gledet jeg meg ikke til, gruer meg til alt som har med leger osv å gjøre har så skrekk for dem :-( 


Den nye uken startet friskt med ny middagsplan som jeg lagde i helgen, så mannen får være flink å lage alt jeg ikke kunne lage på forhånd. 
Ble to ting vi jeg kunne ordne klart dagene før og Evt fryse også så alt er klart til mine senvakter når jeg kommer hjem etter middag og leggetid. 

Å på lørdag var vi å handlet inn det vi trenger til denne og neste middagsplan uke og resten hadde vi i skuffet, kjøleskap, fryser og skap ;-) kjekt å ha litt som man kan gå ut ifra at man har og kan ordne til :-) 

Da slipper disse listene å bli så lange når man tar utgangspunkt i det man har selv og kanskje noe er på tilbud den uken osv, da kan man spare masse penger. 

Men nå er barna lagt og sofaen & mat skriker etter en hel dag uten mat 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...