fredag 7. februar 2014

Nye utfordringer?!?


Nå sitter mine to største barn og spiser varm lunsj hjemme som de også ville hatt i barnehagen idag hvis de hadde vert der så syns det var helt ok idag.
Men mens jeg la Mathias og mens jeg laget maten tenkte jeg litt over dette prosjektet/utfordringen min stetante hadde ifjor, hun skulle ikke bruke penger på ufornuftige ting eller på ting hun egentlig ikke trengte å jeg har egentlig hatt litt lyst til å kaste meg på en runde for en mnd eller to så man kan se hvor mye man kan spare på å tenke seg om noen ekstra ganger før man bruker penger på noe.


Tenkte jeg skulle dele disse tankene med Tommy ikveld så får jeg se hva han mener om saken :-p

Her kan dere ta en titt på Siri sin blogg, min stetante :-) Hun klarte jo dette med glans :-)
http://smroesok.blogspot.no/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...