fredag 27. mai 2011

Trøtt og sliten gjeng (i allefall meg), er helt skutt etter denne uken enda er den ikke ferdig sukk. Kim har heldigvis ikke feber idag men formen er ikke på topp mens Lukas er ikke iform nesa er så tett og sliten & trøtt har han vert i hele dag så nå ligger han endelig å sover å håper han ikke er like urolig inatt slik han var i natt. hehe må innrømme at jeg var temmelig trøtt når han våknet ved sju tiden idag å skulle ha mat eller at han var så urolig inatt å jeg iallefall var oppe en gang i timen. Var nesten så jeg bare ønsket å synke ned på puta igjen men det hadde jeg ikke tid til iallefall siden jeg måtte få gjort litt før Tommy kom hjem tidligere idag siden jeg skulle på dette møte på nye jobben min.

Var et veldig koselig møte iallefall fikk møte læreren som skal være på trinnet jeg har ansvaret for på SFO å det blir 3 trinn å lærlingen min var der, var ei kjempe koselig jente som virket veldig glad i faget så dette kommer nok til å bli et supert jobb år..
Skal allerede på tre kurs og ett planleggingsmøte men planleggingsmøte skal allerede være 24 juni så dette skal bli spennende, pluss at jeg skal ha ett møte med lærlingen min og hennes gamle veilelder før skolestart. Så nå blir det mye jobb og ansvar både hjemme og på jobb å kanskje kvelds skole.


Men nei nå skal jeg finne senga snart bare gå ned å sette på en vaskemaskin så skal jeg stupe i seng å håpe på noen timer sammehengene søvn.


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...