torsdag 5. mai 2011

Engler & drager

Jeg har alltid likt engle figurer helt siden jeg var en liten jente, men spesiellt etter at bestemor døde å jeg kalte henne en engel.. Så har samlet på engle figurer jeg syns minner meg om noe fint og spesielt..
Tommy har ikke noe spes han forbinder slike ting med men han elsker drage figurer og mønstre så når vi flyttet sammen ordnet vi oss en samling i "romavdeleren vår"..

Her kan dere ta en titt:

Engler:

vannfallet mitt <3

vannfall engel/feen

andre vannfall engel/feen (litt dårlig bilde pga lyset men).

baby engelen som sover på roser

englelampen <3

englebarn <3

englejente som desverre mistet en del av hånden sin under flytting nr to..

engle jente

Dette er min første engel, denne fikk jeg rett før bestemor døde å den minner meg så mye om henne så alltid slik jeg "forstiller" meg henne som en engel hvis det virkelig finnes..


Drager:
Dette er bare noen av Tommys drager han har ikke alle sine på ett sted så tok bar bilder av de som har plass i drage hyllene her..
dragevannfall

dragevannfall





Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...