torsdag 5. mai 2011

trøtt dag & Kim og mamma kveld

(dette innlegget ble egentlig publisert onsdag 4.mai, men la seg tydelivis ikke ut før etter midnatt).

Denne onsdagen har vert en veldig slapp og trøtt dag her i huset, trur vi alle sammen begynner å brygge på noe igjen. Jeg våknet opp med en vond hals så lei at jeg nesten ikke klarte å svelge tabletten jeg må ta hver dag pga uvi. Så da var det bare å finne frem noe varmt å drikke til frokost..

Ble bare spist en brødskive under hele frokosten som jeg og Kim delte for ingen av oss ville ha eller orket noe mer, men Kim spiste ikke opp hele sin halve brødskive engang men men det er ikke ulikt han.

Etter litt rolig leking med lego & ball trilling til hverandre bestemte vi oss for å ta slappe av timen litt før på dagen så da la Kim seg i sakkosekken sin og Lukas på sofan mens jeg satte på "Noddy" som Kim valgte ut som dagens film/episode. Å Lukas liker faktisk veldig godt å se på noen av barnefilmene vi har spesielt "Noddy" men det er sikkert pga at det er så fine og klare filmer på filmene.

Men tilbake til saken hehe guttene så ikke på filmen i  ti minutter engang før dette skjedde :



da satt jeg igjen alene med to sovende gutter, så da gikk jeg heller på kjøkkene for å se hva jeg skulle lage til middag idag men Lukas våknet etter under et kvarter så ble ikke mye jeg fant frem egentlig men ble fiske middag.


Det har vert mamma og Kim tid de siste timene her i huset for Lukas er hos "momo" mens Tommy er ute med tre andre karer ifra jobben. Han trives virkelig i den nye jobben sin, mange på hans alder og mye bedre sosialt der både i arbeidstid og fritid. fast and Furious Five er filmen de er ute å ser i kveld å det er jo en film Tommy har villet se med engang den kom ut å den har jo premiere idag så da var han heldig.

Så nå har jeg og Kim kost oss med film Mikkes klubbhus vol tre (hvis jeg husker rett). også etter det ville han på lekerommet å leke men da ville han mest leke alene så da gikk jeg igjennom hele kommoden hans med tøy å fjernet alt som begynte å bli lite til han eller var for lite. Så nå har han passe med klær der mangler bare to-tre shortser og noen par til med sokker med antiskli under til så er den komplett :)

Men nå ligger han da å sover søtt i sengen sin å Tommy og Lukas er vel snart hjemme, Lukas tok jo natta hos momo så bare å bære han i seng :)

Så da får vi se om jeg finner senga eller om det blir litt voksentid før vi legger oss, men kjenner jeg virkelig trenger å sove begynner å bli utslitt av å være allergisk mot pollen og alt annet dritt som kommer om våren, itillegg har jeg begynt å bli forkjøla så må drikke noe varmt hver kveld for å ikke ha helt ubrukelig hals. Bare håper ikke gutta blir smitta men kan virke litt slik for Kim er så sliten og lei alt om dagen akkurat slik han pleier å være mens han brygger på noe dritt..


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...