mandag 2. mai 2011

Rastløs dag


Denne mandagen her er jeg så rastløs at jeg ikke vet hva jeg ska gjøre. Har funnet ut at jeg ikke kan trene på kvelden for da våkner jeg alltid så rastløs å vil gjøre alt på engang... Men er ikke akkurat andre tider jeg har tid å trene på siden ikke begge unga sover før åtte tiden.

Klokka er ikke to engang å her i huset har jeg og mine to små kost oss med bok på senga idag, laget egg til frokost, ryddet ut og inn av oppvaskemaskinen, flyttet litt om på hvordan ting er på kjøkkenet, lekt med Lego i over en time, satt på vaskemaskin og tørketrommel å fått Lukas til å sove å nå har vi spist frukt lunsj også har vi vasket vinduer og glass bord. Altså vi har gjort masse å enda går jeg snart på veggen fordi jeg vil gjøre mer, men er ikke mer å gjøre for øyeblikket å kan ikke gå tur med gutta heller for Kim har vondt i øret sitt så redd han begynner å få ørebettenelse selv om han har brukt lue hele tiden.

Nei får få mg kim å Støvsuge litt..


Siv


Meg selv ca 1år og 2-3 mnd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...