torsdag 26. mai 2011

På`n igjen

Da er vi på`n igjen nå ligger begge prinsa mine rett ut med feber å den ene er mer suttrete enn den andre, men heldigvis ligger de å sover litt nå så håper iallefall en av de er litt bedre når de våkner igjen..
Bare håper de er bedre til imorgen tidlig for jeg skal på et møte med nye jobben min imorgen siden jeg har fått hovedansvar for en lærling der ifra høsten så da skal vi legge opp det opplegge å ordne ferdig h*n`s lærlingkontrakt, blir spennende å få et så stort ansvar både med egene aktivitets -og kontakt gr. og lærling : )


Så nå som prinsene mine sover har jeg fått sjekket dagens mail og er nå klar til å gjøre det jeg kan av husarbeid her oppe, å det vil si gå ned med skittentøyet og rydde, sortere leker og vaske gulvet på lekerommet. Så da er det helt ryddet og iorden til gutta er friske igjen : )


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...