fredag 6. mai 2011

Minnekort tomt

Kjenner at det har vert merkelig å kunne bare ta to bilder med kamera mitt idag før jeg fikk beskjed om at minnekortet var fult 989 bilder vennligst slett sto det plutselig på skjermen. F... tenkte jeg da, det viste jeg jo at jeg ikke hadde tid til før guttene hadde sovnet idag så nå har jeg sittet i nesten to timer å sortert 989 bilder over på gubbens eksterna hardisk, der lå det bilder helt fra Kims åtte mnd`S dag så det minnekortet er eldre enn alle kamerane mine tilsammen hehe..
Men nå har jeg da nok minne til noen hundre bilder med minner til, så da kan jo gutta bli litt gal over at mamma skal ta bilder av de hele tiden en stund til hehe.. Kim har blitt så rar når han blir tatt bilder av, det er greit med ett eller to bilder men mer enn det da blir han lei da skal han nemelig enten ha kamera eller lage grimaser så det bare blir tulle bilder *goingen min*



Ellers har dagen vert litt Kims mase dag, han ventet nemelig besøk av Anita og Lena idag å begynte å mase om at de skulle komme helt ifra han våknet til de kom. Så har prøvd å distrahere han med det meste idag. Siden det ikke var noe spesielt utevær på morran idag ble det heller bok lesing og spill idag. Men siden det er fredag kom jo Tommy hjem ett så da var det en gutt som var glad for å se pappan sin, så det endte opp med at de kjørte vekk søppel og noe andre ting som skulle kastes som jeg har funnet og sortet ifra boder og kjeller`n. Så nå er endelig den delen av huset sortert også.
Kjenner jeg får en klump i halsen over at vi må se etter et nytt sted å bo siden jeg har fått ny jobb passer det ikke helt å bo så langt unna jobben siden ikke jeg har lappen enda.

Men vi har bodd her i over to år nå, siden før Kim ble født så det er utrolig mange mange minner her i huset og gården her så den dagen det skjer at vi flytter herfra blir nok en tung da. Men orker ikke ta sorgene på forskudd av slike saker lenger har familien min å tenke på så slike ting får gå i siste tankerekke.

Nei nå er jeg trøtt og sliten etter noen stressende og slitsomme dager så tar tidlig natta idag, var egentlig meningen at jeg skulle gjøre ferdig hobby kroken min idag men det blir nok ikke gjort idag så sliten jeg er nå. Får heller ta det en annen dag når Tommy er hjemme, imorgen skal han nemelig til Torsby og se over og sjekke campingvogna vår


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...