lørdag 14. mai 2011

Tilbake til min første bærbare data

Har nå funnet min gamle bærbare data så jeg har en pc å bruke som jeg kan ha med meg der jeg vil sitte etter unga har sovnet om kvelden eller når Lukas sover på dagtid og Kim vil ha litt alene tid på dagtid.
Litt rart med Kim har begynt å ville sitte for seg selv av og til å se i bøker eller leke litt for seg selv på dagtid å det er jo ingenting som er bedre enn det.

Igår var vi å kjøpte to nye fisker til akvariet og tre nye planter så nå er det blitt kjempe flnt oppi der, å Kim er så flink å passe på de. Men engang han kommer ned om morran skal han si hei til de og gi de mat å slik har det vert helt siden han fikk fisk første gang i november i fjor så er glad han liker det :)
Skal prøve å få lagt ut bilder noen bider etter vert men som dere vet har jo data`n, og minnekorte mitt fått dukken så ikke lett da.
Prøvde å ta to bilder igår men da fikk jeg bare minnekortfeil og kamera ber om å formatere helle minnekortet for å se om det kan "hjelpe", no way sier jeg da, da går alle bildene mine til helvette å det kommer ikke på tale hvis jeg kan få det til å fungere på en data så jeg kan kopiere det inn på datan..


Har enda ikke gått igjennom datan men vet er er mye rart på den siden den er helt fra starten av forholdet til meg og Tommy. Så får gå igjennom å slette og ordne unødvendige ting på denne når jeg får tid. Men nå skal jeg fortsette med litt husarbeid mens Tommy sitter å leker med gutta våres <3


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...