mandag 23. mai 2011

Rastløs, neida..!!

Rastløs.no der har du meg idag, våknet urolig ved halv seks tiden at Tommy sto opp for å dra på jobb. Etter da fikk jeg ikke sove så sto heller opp å begynte å sortere tøy i skittentøyskurver som jeg nå mangler nå å bare gå ned med (bare sju kurver, herregud å mye det blir i løpe av en uke).

men utrolig mye jeg fikk gjort bare ved å stå opp så tidlig men Kim våknet før Lukas idag så da ble det nesten en halv time mamma og Kim tid før lillebror våknet. Da gikk man ned for å ordne frokost, Kim satt i go stolen å så på playhouse diseny og Lukas fikk grøten sin. Etter frokosten ble oppvasken ryddet bort å da ville Kim ha lillebror for seg selv å leke med han på leketeppe dems, så da la gjorde jeg som ha ønsket å fant frem alle lekene og klossen Lukas kan leke med (altså store babyleker). Å Lukas elsker disse stundene med storebroren sin å de lå faktsk å lekte i nesten en og en halv time så da fant jeg frem støvsugern og vaskebøtten å kastet ut stue-teppe, og dro frem sofar å støvsugde hele stuen og vasket gulv, lister og noen vegger. Så nå lukter det nyvasket i hele stua : )


Grunnen til hvorfor jeg er så rastløs og urolig idag er pga at mamma skal opereres idag å jeg har enda ikke hørt noenting om hvordan det går selv om det er snart tre timer siden de begynte operasjonen å de skulle vert ferdig etter nesten en time fikk jeg opplysninger om. Så går snart på veggen hvis jeg ikke hører noe, takk for at jeg har gutta så de gjør så jeg er opptatt å ikke bare sitter å venter å stirrer i veggen.

nei nå er klokkasnart to så nå må jeg se å ordne noe mer mat til lukas, å ringe sykehuset hvis eg ikke hører noe snart.
herregud urolig hønemor både for min mor og unger jeg gitt hehe


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...