tirsdag 3. mai 2011

Da var kvelden kommet alt å alle husets gutter sover inkludert gubben, så da blir det litt alene tid ikveld. Så har gått igjennom noen gamle bilder på mobilen jeg bruker for tiden måtte jo bytte siden alle jeg snakker med sier jeg bare blir borte å det er bare når jeg bruker iphone så da får jeg bruke en gammel så lenge å se om jeg evt sender iphone til reperasjon eller sparer til ny.

Men herregud å gamle bilder jeg fant på mobilen, er ifra tiden jeg og Tommy bodde sammen for første gang på Disenå. Å det virker ikke som det er så lenge siden men bare på de få årene har livet virkelig blitt anderledes. Å da er det ikke bare litt anderledes men mye vi har jo blitt to barnsforeldre og gift i tillegg til at vi har opplevd å miste mange av våre kjære rundt oss :( Så har ikke bare vert en dans på roser..
Går ikke en dag uten at vi tenker på onkel eller guttas farfar, er så trist de ikke fikk treft gutta våres : (


Å herregud å mye man har forandret seg, når man får fast jobb, får barn og gifter seg ser man virkelig helt anderledes på livet og hvordan man prioriterer ting. For meg er gutta viktigere enn alt annet, bare de har det bra har jeg det bra. Men er de lei seg på noen som helst måte er det som om noen stikker tusen kniver rett i hjerte hver gang. Å den følelsen kjenner man virkelig ikke før man blir foreldre selv, så vanskelig å beskrive den på en annen måte.

Men hovedsaken er at Kim Alexander og Lukas Benjamin har det bra, de er livet mitt å kommer før alt selv før Tommy (det høres sikkert slemt ut, men unga kommer før alt. Tommy kan jo tross alt passe på seg selv det kan ikke gutta).


Mamma og pappas store hjerter <3 <3
  Er uvant å slukke lysene i første etasjen ved ni - tiden å etter den tiden bare bruke andre etasjen før man legger seg for kvelden, iallefall når man egentlig er b-menneske som våkner til kvelden og natten men når man har to barn som våkner mellom 06 - 08 senest om morran er det umulig så da må man tilpasse seg gitt.

nei nå skal jeg planlegge noe grillgreier med Monika og datteren hennes som skal komme en tur til helgen så da får jeg ordne det før jeg sovner her jeg sitter hehe.

Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...