søndag 29. mai 2011

Bryllupsdag

er det gått ett år siden jeg og Tommy giftet oss, eller snart ett år hvis du skal ha det på minuttet. 29.mai 2010 kl 13.00 <3
Helt uvirkelig at det er et år siden bryllupet, da lå lille Lukas enda i magen min å var med på hele dagen vår på den måten å nå er han litt over sju mnd og Kim er over to år nå. Tiden bare flyr av sted om dagene skule virkelig hatt en stopp knapp på denne klokken av og til.

Men siden vi har bryllupsdag idag vil jeg gratulerer min kjære mann med vår første bryllupsdag, jeg elsker deg Tommy`n min <3 Å det skal vi prøve å feire litt pappa skal iallefall være barnevakt i noen få timer idag så vi kan prøve å gjøre noe ut av dagen selv om ingens form er helt på topp
Vårt kjære bryllups-kyss <3


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...