lørdag 14. mai 2011

Da var lørdagskvelden kommet å begge gutta er allerede i seng, så da blir det litt voksentid denne lørdagen også, koselig å sitte å se film eller litt på tv etter at dagens "rot" har blitt ryddet opp.
Idag syns jeg at jeg har vert flink, Tommy hadde med seg Kim til jessheim en tur idag mens Lukas sov så jeg ryddet å vaket hele kjøkkene. Kjørte rens & vaske program på oppvaskemaskinen, vasket og ryddet opp i skapene, vasket benker og ordnet opp i fat ol.
Så mangler bare en ting å det er å rydde litt opp i kjøeskapet for Kim skulle hjelpe til å rydde bort varer idag så da er ikke alt der det skal ligge i kjøleskapet å da får jeg litt "panikk" hvis jeg har hastverk å skal hente en ha ting fort f.eks til gutta også er det plutselig ikke der vi pleier å det så det skal jeg enten ordne opp ikveld eller morgen tidlig.

Imorgen tidlig er det min tur å lage/ordne frokost så da får vi se hva jeg ordner, Tommy ordnet pannekaker idag sammen med Kim så tenkte kanskje å ordne egg & bacon eller brødmat med godt pålegg og hard kokt egg til. Da går vel Kim og Tommy løs på nugattien som de bare får spise i helgene tenker jeg for lenge siden vi hadde vanlig brødmat frokost siden Tommy enten har fikset pannekaker eller egg & bacon de siste helgene for å få litt variasjon for å få Kim i mer mat enn han vanligvis spiser i løpet av en dag.

Idag spiste han i allefall litt mer middag enn vanig men kanskje ikke så rart for jeg ordnet med medistekaker, poteter og saua idag å det er en av favoritt middagene til Kim så han spiste bra av det syns jeg. Så han kommer sikkert imorgen tidlig eller ved lunsj tider i morgen å spør om å få en medisterkake å spise kjenner jeg han rett.


Ååå jeg og Kim hadde mamma og kim tid ikveld før sengetid å det var kjempe kos, vi poppet popcorn å la oss i senga for å se hundehotellet filmen til Kim sammen. Å han lå på armen min å spiste popcorn og snakket til meg om hva som skjedde i filmen *verdensgoingentilmammansin* : D Så endte opp med at han sovnet på armen min, det var iallefall kjempe koselig..
Så mens vi så film hadde Tommy og Lukas kvalitetstid sammen, de lå nede i stua å lekte med babylekene hans hørte Lukas lo flere ganger herlige ungen til mammansin det også : D


Men nå skal jeg gå å finne frem klær til gutta som de skal ha på seg imorgen for da skal vi være med ett venne"par" av oss til hoppeloppeland å det gleder vi oss masse til, har aldri vert der men ska bli gøy å prøve noe nytt..


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...