torsdag 12. mai 2011

Stille en lang stund gitt, har nemelig innen iphone eller pc lenger å skrive eller drive på siden begge er ødelagt så da må jeg "tyvlåne" gamle gubben sin så har ikke noe å legge verken bilder på eller noe å det er litt trist alt av bilder og slikt er totalt lost så det er litt vondt men ingenting å gjøre med.

Håper jeg snart får tilbake gamle datan fra reprasjon så jeg og Tommy kan bytte på den, er avhengig av data både til skole og jobb så dritt hvis jeg ikke har en pc å ta med meg rundt så får se om jeg får spart opp til en ny mini data før jeg begynner på jobb igjen evt.


Utenom det har dagene her begynt å bli en utfordring for å si det slik, Kim og Lukas krever begge ganske mye om dagen siden Lukas sliter tydeligvis med at tennen begynner å komme og Kim har kommet i trassalder delux så her er det nok å holde fingrene i for å si det slik.
Igår sto jeg å vasket kjøkken i nesten en time for å vaske om babygrøy og havregrynsgrøt som gutta hadde sølt og kastet rundt på det minutte jeg snudde rydden til for å ordne ny flaske med vann til Lukas, helt utrolig hvor utspekulert og rare barn kan være gitt.
Så nå om dagen gleder jeg meg bare enten til Tommy kommer hjem fra jobb eller nattstell & leggetid for gutta, men heldigvis går det over trøster meg med det.

Hadde en ganske koselig kveld idag iallefall koste oss med film på tv 1000 nordic "hundehotellet" er en av filmene vi har men kim elsker den animasjonsfilmen så det ble dagens barne-tv før middagen idag. Å vi koste oss med hjemmelagd biff snadder å det ble ganske godt, fikk til å med Tommy til å spise sopp men kim han spise nesten bare ris og saus som vi hadde til.


Nei nå skal jeg bare høre ferdig denne sangen jeg fikk tilsendt igår som jeg fikk dilla på også skal jeg rydde opp på tv stua og kjøkkene før jeg tar natta selv

jaja jeg er trance og thecno fan :P


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...