lørdag 28. mai 2011

Imorgen er det søren ett år siden jeg ble gift gitt, herregud å den tiden har gått fort. Syns ikke det er lenge siden i det heletatt jeg, så nå har jeg lett etter bryllupsgave til han i over en uke men finner ingenting egentlig som han virkelig ønsker seg så nå har jeg funnet på en liten "minnegave" istedefor.
Driver nemelig å prøver å lage en liten mini bryllupskake så han skal få oppleve kakespising på sengen imorgen tidlig hadde jeg tenkt til men ikke bare lett å skjule noe slik, heldigvis er det jo min og Kims bakedag idag så har skyldt på at vi skal lage marsipankake til lørdagskos hehe.

Vi er heldig å skal få middagsgjester idag også å det gleder iallefall kim seg til, for det er nemelig Cathrine og mamman hennes. Er så glad for at Kim og Cathrine er så gode venner de snakker og leker så godt sammen, Å godt å få en ny venninne med barn også for ekte venner kan man aldri få nok av bare synd det ikke fins så mange av de i verden for tiden.



Mamma kommer hjem ifra sykehuset idag også så tenkte vi skulle en tur over dit hvis hun orker det, vi kjøpte med melk og brød til henne igår så vi må jo over en tur imorgen hvis vi ikke drar over idag. Hu skulle iallefall ringe om hun orket besøk så da får vi bare vente på det.

men nå skal jeg begynne på middagen..


Siv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...