lørdag 11. januar 2014

Update !


Her i huset har det vert en litt mer roligere uke enn normalt siden jeg har vert syk, fått nyrebekkenbettenelse igjen (så nå er jeg 99,9999% sikker på at mine forebyggende tab ikke virker), var bare å ringe jobben på mandag å be om egenmeldingsdag og få tak i fastlegen etter 2, 5 time søvn siden lørdag kveld pga smerter i magen og siden pluss tusen do turer!!!

Fikk heldigvis legetime på tirsdag, fikk antibiotikakur som ikke har virket helt som den skal siden jeg fremdeles har noe smerter og går kanskje halvparten av turene på do siden lørdag forje uke.
Men fastlegen hadde sendt prøver til dyrkning for å finne ut akkurat hvilken medisiner som skal ta alt så håper på svar på mandag. 
Medisiner æsj, hater tabeletter :-( 
Siden jeg ikke har orket stor dette uken har jeg bare små ryddet litt og fått ned julepynten og fått frem litt nye og gamle pynte ting :-) 

Nye lysbrettet mitt :-) 
Også var jeg så heldig å få tak i slik lyslenke som er så populær nå i interiør verden som jeg liker så godt :-) to lenker for 300kr i sverige :-)


Å vi har begynt på ett nytt lite (Kremt, stort ) prosjekt, nemlig tappetsere rommet til gutta.
Var en tur i sverige å fant denne tappeten og en annen som skal på lekerommet å jeg falt så for dem så da ble det oppussing av rommene igjen. Andre gang på 1 år :-p
Men da blir det ikke oppussing av barnerom på en stund :-)

Tommy gjør noe han ikke kan :-P 

Det er jo helg og her hjemme har vi kost oss med brettspill idag, film og ansiktsmaling. Kim ville så gjerne bli tiger å det fikk han jo lov til men bare en liten stund pga eksemen hans :-) Mathias ble hund og Lukas ville også bli tiger men han syns det kilte så masse så ble bare en halv tiger :-p 
Fine tigeren min :-) 

Selv om det er lørdag og helg så har ikke husmora her i gården fri så her blir det klesvask og bretting av klær før jeg skal drive en time med slektgransking før jeg legger meg :-)

Natta 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...