onsdag 1. januar 2014

Dag 1


Idag er det dag 1, starten på noe nytt, ett nytt kapittel og ett nytt år. 
Vi startet dagen tidlig som vanlig med Mathias halv seks, Lukas ved sju tiden men Kim måtte jeg vekke fem på ni men han var ikke våken før kvart over. 
Da han endelig glippet på øya fikk jeg bare beskjed om at han ville sove mer, men han sto fort opp når Lukas var nede å ville leke med Lego. 

Var små kaldt nede Idag så fikk fyrt opp i peisen til guttas store glede, de elsker å ligge å leke foran peisen med små biler eller tegne osv (akkurat slik jeg var når jeg var liten :-) ) de syns slike små ting er så koselig å det er jeg helt enig i :-) 


Resten av dagen har gått med til å ordne opp ting fra igår og bursdag middag og bestemme oss for om det skal bli noe mer bursdag til helgen. 

Mens gutta så på barne tv har jeg kjøpt mg ett program til macen min som lar meg rippe DVD filmer til dataen å det er kjekt med små barn som kan være uheldig å lage riper i filmene våre eller sine. 
Kjekt å ha :-) 
Brannmann Sam og ridder Mikkel er allerede reddet :-) 

Nå ligger alle tre barna og sover, jeg skal bade og rydde opp leker etter dagen også er det natta siden jeg skal på jobb imorgen. Mens gutta skal ha sin siste fridag med Tommy :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...