mandag 20. januar 2014

Kald mandag..


Idag har dagen og natten vert en berg og dalbane, Kim har blitt syk - nesten 41 grader to ganger i natt 40,8 var den halv fire da var det bare å stå opp å hente febernedsettende. Da var det ingen bønn, da hadde jeg ligger siden av han i over 2,5 time med rykninger i kroppen hans. Er så redd for feberkramper engang til! 

Fikk iallfall i han paracet og han sovnet igjen etter toppen to min på armen min og oppå dyna mi så lå å frøs veldig på halve meg for andre hadde jo varmeovnen Kim. 
Man kjente det godt på hele han at tempen var 40,8, fikk tak i legen halv åtte som fikk klemt han inn mellom to timer. 

Verdens beste Kim, slapp, trøtt og veldig sliten <3 vondt i mammahjerte å se barna sine slik :( 


Nå sitter jeg foran peisen å varmer meg etter mange kuldeperioder Idag. 
Ryddet bort etter verdens letteste middag som ble nygrilla kylling fra coop mega så vi slapp å bruke masse tid på mat laging Idag. 
Forstår at gutta er lik meg der, de elsker kylling :-) men det er bra Sundt og godt :) 
Så blir nok kyllingsalat på meg og kanskje Kim til lunsj imorgen hvis matlysten hans er bedre. 

Ett godt mandags tips er 10kr marked på coop mega denne uken, med tilbud på nystekt kylling til 30kr per stykk ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...