tirsdag 14. januar 2014

Fremdeles syk :(


Fremdeles syk, inne på uke to nå så var hos legen igår å fikk ny antibiotika kur siden den forje ikke virket og ble sykemeldt ut uken. 

Virkelig ikke noe gøy å være syk, så jeg tvingte meg selv til å ta en rask tur på fem minutter til biblioteket å hente bygdebøker jeg trenger til slektsgranskingen min. Så Idag har det vert å ligge på sofaen etter legens ordne å ta det nesten helt med ro, har blitt en film og søking og lesing om slekten. 

Godt man kan ta en ti minutter da og da for er helt ferdig allerede. 
Trur jeg skal prøve å ta meg en liten dupp før gutta mine kommer hjem om litt over en time. 


Update om oppussingen av soverommet til Kim og Lukas går greit, mangler to lengder med tappet så er det ferdig. Så da gjenstår det bare å male "hula"dems som de bruker som lese og kosekroken bare for dem - for mamma og pappa er forbudt der! 
Men å male og rydde opp i bøker har jeg fått lov til da så det blir enda finere der :) 
Skal få Tommy til å hjelpe meg med de to siste lengdene ikveld så vi kan få hengt opp tven dems og bestilt to hyller til å ha over der :-) 
Skal ha samme hyller som til bøkene bare at disse hyllene skal brukes til spill og barne filmer de bruker :-) 

Nei nå er det tid for en lite lur uten tvil - natta så lenge 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...