mandag 27. januar 2014

Stress.no


Dagen min startet 04.05 Idag da jeg endelig kom meg ut av senga noe som ikke fristet på det tidspunktet :( 
Stå opp i ett kaldt rom istedenfor en varm seng, ingen tvil hva valget hadde vert om det var mulig. 

Heldigvis lå klær klart så kunne bare hoppe i klærne, sminke meg og pakke veska før jeg fant klær til alle tre gutta vekte to og kledde på to før Tommy tok sistemann. 
Når vi kom ned var klokken allerede 05.34 så var bare å finne frem yttertøy til alle sammen siden vi måtte reise senest 05.50 så jeg rakk tidligvakten kl 07! 
Forstår ikke hvordan man kan ha tidligvakt fra kl 07, for man må jo være klar på AVD til 07, da skal alt av lys og alt av lister osv kommet frem osv MÅ alltid være der ti minutter før ellers rekker man ikke noe før barna kommer inn døra. 

På jobben Idag startet også hektisk for vi skal være ni voksne på jobb men o løpet av fem minutter var det minus fire voksne og ingen senvakt å selvfølgelig på en mandag sa vi har møtedag på sonen. 
Gikk i ett fra 07-14.35 da jeg endelig kom ut døra, fem minutter på overtid idag. 
Imorgen er det senvakt så får håpe vi har flere folk på jobb da :-) 

Etter jobb var det rett i barnehagen fir å hente gulla mine noe som tok lang tid siden Lukas ville leke ute før vi kunne dra, så er det jo mandag den berømte handledagen som man må innom tre butikker for å få tak i alt man må ha for ei uke eller to :-p 

Kom iallfall hjem 17.30 ca da hadde jeg vert borte i 11,5 time så da var det bare å bære inn barn og varer. Satt gutta til å se på fantorangen og jeg begynte med middagen som var klar på en halv time heldigvis :-)

Nå er unga badet og lagt å jeg har funnet senga for å roe ned en ekstrem hodepine :( 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...