onsdag 22. januar 2014

For en dag..


Velkommen tilbake til hverdagen etter 14dagers sykemeldign liksom, våknet opp verre enn jag var for tre dager siden tett som ei potte og for en hes stemme.
Men stå opp klokken fem måtte man uansett for å ordne seg klar til jobben og ordne gulla til barnehagen sin, heldigvis var matpakken til Lukas smør i går og alt klart til han skulle på tur :-)

Alt var klart og vi satt allerede klare i bilen 40 minutter før egentlig planlagt siden vi hadde beregnet å være i barnehagen åtte - kvart over men vi reiste hjemmefra sju og var der to minutter før halv så barna måtte leveres på allrommet.
Alle barna utenom Kim som måtte bli hjemme idag pga at de skulle ha utedag hele dagen på hans avd noe som ikke var å anbefale av fastlegen pga medisinene han går på nå tilfelle han ble verre igjen.
Så han måtte bli hjemme med Tommy idag, men de hadde kost seg med ny peppe gris film og fått gjort litt hjemme mens jeg var på jobben.

Måtte stoppe på butikken på vei til jobb idag for å kjøpe med drikke og ibux, takk for ibux idag ellers hadde jeg ikke kommet meg igjennom denne dagen.
Måtte ta en ibux for å få kroppen til å slutte og verke og hode til å slutte å smelle og heldigvis hjalp den fem minutter før jobben startet, snakk om flaks!
Var herlig å komme tilbake på jobben igjen med kolleger og barn man elsker og jobbe sammen med, og vi får en hektisk periode fremover med minst ett personalmøte på kveldstid hver mnd i tillegg til foreldremøte, sonemøter og gruppemøter + foredrag/kurs :-p
Kommer vel smått innom av og til hjemme på kvelden for å viske natta til barna håper jeg før jeg stuper til sengs..

Dagen idag har egentlig gått ekstremt fort, gruppen min med voksne er til tider ett supert team. hehe glad jeg er på fast gruppe med de to for vi samarbeider kjempe bra sammen :-)

Flaks jeg rakk og spise maten min med barna idag til lunsj for hele pausen min ble brukt til å få tak i leger osv for å få legeerklering på at Kim må bli smurt med kortiosnsalver i barnehagen pga atopisk eksem for de må ha nytt for vert år også siden Lukas er forkjøla så må han ha dose astma medisin på dagtid i barnehagen så måtte ha dokumenter for det så det gikk pausen min til pluss ett glass vann og ibux nr 2 for dagen. Men trur jeg rakk igjennom alt som jeg måtte huske idag.

Å endelig nå etter å ha vert hjemme i to timer har jeg fått lagt bort varer etter en super rask butikktur, lagt Kim og Lukas & malt ferdig ett strøk med maling til, så nå håper jeg at jeg klarer og roe meg ned for kvelden siden jeg har tidligvakt imorgen. Herlig å slutte tidlig med slitsomt å stå opp halv fem..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...