onsdag 1. januar 2014

Hva vil jeg gjøre...


...bedre eller hva ønsker jeg å gjøre i 2014...!

  Jeg liker ikke ha nyttårsforsetter egentlig, men liker å legge planer og ønsker for hva jeg har lyst til å forbedre osv og hva vi som en familie kan bli flinkere til osv :-)
Man lærer alltid og kan alltid bli flinkere og gjøre ting bedre som man vokser, som ett menneske blir man aldri utlært uansett hvor ung eller gammel man er!

Eller som det står på do døra på jobben min
Man er ikke dum hvis man innrømmer feil, det vil bare si at man er klokere idag enn i går!


  •  Bli enda bedre kjent med nye jobben min og gjøre det best mulig der.
  • Forhåpentligvis begynne med førskole/barnehagelærer utdannelsen jeg lengter etter.
  • Tørre å ta den store sklia med guttene på hoppeloppeland og klatre i den høye "laborinten" jeg ikke liker pga høyden!
  • Mase høl i hue ¨huseieren at han må bli ferdig med oppussingsprosjektene sine som går utover oss voksne.  og vår plass!
  • Ha litt bedre tid til bloggen på vei til jobben eller på kveldstiden min. 
  • Begynne med lappen!
  • +++

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...