fredag 17. januar 2014

Helgens liste!


Denne helgen er det så mye jeg har lyst til å gjøre med guttene for noe tapt tid fra forje helg når formen var bønn i bøtta!

Så nå har jeg ordnet meg en liten gjøreliste som jeg har snakket med guttene om på forhånd hva de egentlig ønsket forje helg og ønsker som har kommet igjennom uken.

Vi starter idag med:

Baking av rundstykker/rolls og cupcakes.
Og pappas hjemmelagde pizza å når den er ferdig blir det hjemmekino og hvis det blir tid etter Mathias legger seg ett brettspill med Lukas og Kim gulla :-)

Imorgen har jeg lovet dem at vi skal være ute så mye de ønsker, de vil gå på ski, ake og lage snømann og lykt :-)
Også lovet jeg Kim at mens Mathias sov skulle jeg spille litt skylanders med hans mens Lukas fikk litt alenetid med pappa til å leke brannmann Sam eller brannmann lego etter hva han ønsker :-)
Også skulle de få være med å lage middag, er Lukas valg på lørdag så vet ikke helt hva ønske blir der enda så bare å vente å se :-)

På søndag skal de få male litt, de fikk en trekasse med mange skuffer i på ikea i november som de skal få lov å endelig male og dekorere til rommet sitt så alt er klart til ett helt ferdig nytt oppusset rom :-)
Utenom det på søndag blir det hva guttene ønsker å gjøre :-)


Har dere slike helger der barnas ønsker kommer først ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...