onsdag 1. januar 2014

2014...!


Da har ett nytt år startet å enda ett nytt år med min kjære blogg og lesere! 

Vi koste oss sammen med min pappa og stemor igår noe guttene syns var topp siden de fikk hele kvelden med bestefar og mimi. 
Igår brøt jeg alle mine regler og lot de prøve å være oppe så lenge de ville, ifjor ble rekorden på halv åtte - igår kveld og natt, Lukas sovnet halv 11 men Kim var oppe til alt fyrverkeriet var ferdig halv 1.

Hadde aldri trudd de hadde klart det men jo det klarte de, men trur det var pga tid med bestefar hehe. De lå på gulvet å lekte med Lego, brannbiler og rulla med å være tigre osv så de var jo hyper :p 

Men jeg vil få ønske dere alle ett riktig godt nytt år :-) 
Håper det nye året blir slik jeg ønsker og håper det samme for dere :-) 

Å at leserene mine følger oss videre :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...