mandag 20. mai 2013

Vaskedama


"God kveld fra rydde&vaskedama" 




Idag har ikke været vert så bra som de siste dagene å det har blåst veldig her noe som har fått meg veldig tett om dagen både Pga pollen, gress og husstøv derfor jeg heletiden nå ha slike grove og fine rengjøring og opprydding perioder. 

Nå er det nesten 3 uker siden jeg tok grov/fin vask i stuene og kjøkkenet, så nå idag har jeg kastet ut teppe fra kjøkkenet å hent det ut pluss at jeg har vasket både gulv og vinduer. 
Så nå mangler bare oppryddingen fra dagens middag og rydde ut & inn i oppvaskemaskinen så er kjøkkenet ferdig.

Har også brettet sju av de tolv vaskemaskinene jeg har vasket på 3 dager, har vasket alt av både høst og vintertøy fra barnehagen, møkkete tøy fra barnehagen, å alt av håndklær/badehåndklær/kluter, og tøy til gutta og oss. Mangler bare å stryke penklær og legge bort nyvasket yttertøy, høst&vintertøy og noe klær som var for lite. Resten er lagt bort på rett plass allerede. 

Før jeg ordnet badevann til gutta idag vasket jeg og ryddet hele badet også mens jeg la bort alle håndklær mm.
Å mens gutta badet fikk jeg vasket de fra topp til tå, tatt på nattpysjer og pusset tenner før Tommy skulle lese bok. 

Før de ble helt klare til å lese bok fikk de små leke litt mens vi gjorde om litt på rommet dems. Begynner å ta form nå :-) 

Så nå har prinsa sovet i snart tre timer, så nå skal jeg snart ta meg ett langt bad og nyte kvelden mens Tommy er borte hos en kompis å hjelper han med å legge opp kabler osv. 

Også må jeg finne frem klær til gutta som de skal bruke i barnehagen imorgen :-)) 

Ha en super mandags kveld videre ifra husmora :-p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...