onsdag 15. mai 2013

Bilderas av siste mnd

Tenke jeg kunne legge ut litt bilder av hva vi har gjort den den siste mnd. 
Ifra påskeuken til og med nå i bilder : 

Jeg har vert på min første sykkeltur på over 6-7år, å da med Lukas i sykkelsetet bakpå så vi alle var ute på familietur til barnehagen på feltet her. 

Jeg har fått "dilla" på brødskive med salat, ost og skinke med agurk :-) 
Også har jeg fått "dilla" på sprite brus med sitron og isbiter :-)) 

Mathias og Lukas har virkelig begynt å leke sammen så langt det er mulig :-) 
Her med lekekjøkkenet jeg hadde kjøpt feil som bare ble montert opp å solgt videre siden vi ikke kunne bytte det inn Pga at det var montert opp. 
Men de har lekekjøkken på rommet sitt nå som de leker masse med :-) 


Kim har vert med på buss turer både i barnehagen og med Tommy så nå igår tok Tommy med seg både Kim og Lukas for å kjøre buss til og fra barnehagen, noe som ble en stor suksess :-) 


Sykdom, sykdom og mer sykdom i hele familien. 

Mojo min far og stemor sin hund som vi har passet på siden forje Torsdag siden dem er i Tyrkia. 
Å passe mojo er veldig stas for gutta iallefall som skal kose og leke med henne nesten hele tiden så kommer til å bli tomt uten henne når hun skal hjem igjen. 


Vi har vert på tur til Tommys familie på far siden hans farfar og tante sammen med gutta våre på dette bildet når vi planter på graven til Tommys farmor og far. Så gutta gikk legge roser på gravene dems.

Gutta har endelig ..(nesten..) fått alt sv utelekene sine på plass å de har fått større sandkasse :-)) så vi har vert å ordnet sand til den også kjøpt blomster og hageplanter til Hagen så håper det blir fint til slutt :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...