tirsdag 21. mai 2013

Alt og ingenting


Endelig når gutta hadde sovnet, begynte torden været rett over oss. 
Så nå har Kim og Lukas endelig sovnet for andre gang ikveld, å forhåpentligvis at torden været ikke vekker de eller Mathias engang til. 


Personlig er jeg livredd lyn & torden, det samme ser det ut som Kim er men har ikke helt klart å finne ut om det plager Lukas. 

Men siden det tordner idag igjen, kanskje det blir fint vær imorgen. 
Er lov å håpe for jeg savner finværet allerede, å det gjør guttene også. 

Gulla i sommervarmen :-)) 


Er helt ferdig etter dagen, har vert på møte på jobben som trur de har krav på alt og kan si, forlange og kreve ALT de vil eller så er jeg verdens verste arbeidstaker noengang! 
Ikke rart man blir psykisk langt nede av slike steder...! 
Men vil ikke ta opp mer av det, de er ikke verdt mitt sinne eller tanker! 

Ikveld skal jeg forhåpentligvis bli ferdig med siste stuedelen av oppryddingen min, også kanskje yttergangen igjen.
Yttergangen vår er det stedet i huset som blir fortest rotete og møkkete i tillegg til barnerommene. 
Så må få ordnet med litt bedre løsninger der og rutiner så det slipper å bli slik hver dag. 
Noen forslag bare skrik ut:-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...