søndag 19. mai 2013

Min (kjedelig) morgen og formiddag


Idag måtte jeg tilbake til hverdagen selv om det er fint vær å jeg helst skulle ønske jeg kunne sitte ute og vert ute hele dagen går dessverre ikke det. 

Idag ventet en stor haug med klesvask som bare har stirret stygt på meg i snart en uke, men den har blitt oversett Pga oppryddingen av flytte esker og turer til fyllingen med alt vi skulle kaste. 


Så bare hittil idag har jeg vasket fem vaskemaskiner, ordnet en oppvaskemaskinen å ryddet bort to. 
Pluss at jeg har nesten blitt ferdig med oppryddingen på kjøkkenet av ting.
Også har jeg laget makaronigraten som vi skal ha til middag idag og resten skal deles opp i porsjoner å fryses ned :-) 


Er så godt å ha til dager man ikke har tid til å lage middag eller til dager man ikke orker stå ved ovnen. 

Så har prøvd å sette mg selv i turbo fart for å bli fort ferdig så jeg også kan nyte dagen ute! 

Nei nå er min fem minutter over, skrives ;-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...