søndag 5. mai 2013

Ut på tur :-)

Idag har vi vert på en herlig søndags tur, helt miljøvennlig og gratis tur :-))

Idag dro vi med oss alle tre guttene på sykkeltur, min første sykkeltur på over 5-6år men det gikk bra selv om kondisen er på bund.
Vi syklet tilsammen nesten 6,5km men mange oppoverbakker og dårlig veier men jeg klarte da å sykle med barnesetet bakpå med Lukas på å det tok nesten 20 min til barnehagen vi besøkte og 35 tilbake (oppoverbakker nesten hele veien :-(( ) ...
så Tommy sa han var stolt av meg siden det er så lenge siden jeg syklet sist og med en gutt bakpå i tillegg :-)

Vi koste oss iallefall kjempe masse og lekte med alt som gikk pluss at Mathias fikk husket og lekt i sanden for første gang noe som var kjempe moro :-))

Så jeg er helt utslitt ikveld så nå skal jeg finne puta, god natt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...