tirsdag 21. mai 2013

Nett tv og spill


Æsj sverget engang på at jeg aldri skulle ha hundrevis av spill og nett tv på mobilen, men det var før gutta har vert men på venting på legesenteret/helsestasjon, kø kjøring& langkjøring pluss sykdom som de har fått lov å låne mammas mobil mens de sitter på fanget eller ligger siden av meg :-) 

Så gikk nettopp igjennom mobilen for å se hva jeg kunne slette og om det var noe jeg kanskje kunne se på mobilen eller spille før jeg sovner her jeg ligger tett som ei potte... 

Men er jo så mye å velge mellom å jeg kan liksom ikke så mye om dette. 
Noe dere vil anbefale meg?? 

Ser godt at gulla bruker mammas mobil :-)) 


NRK super ser de en del på hvis de skal se på morgen kvisten eller når de ikke er iform. <3 

Barnas egen side på mobilen min :-) <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...