onsdag 29. mai 2013

Bryllupsdag & sommerfest i Bhg

Idag har jeg og Tommy bryllupsdagen vår, så har fått jordbær og en stor blomst :-)) 

Så la ut dette på Facebook til han idag :-)) har dessverre ikke funnet noen perfekt gave til han enda så håper jeg finner på noe snart.
Vi skal iallefall ha en koselig kveld <3 
Så nå driver jeg å lager kanelboller til kl 16 for da er det sommerfest i barnehagen. Så håper det blir fint vær da også :-)) 

Og Mathias hjelper pappa med å sette om rullgardin i stuen. 
Flinke gutta mine <3 

Gøy å rote i esken til pappa med alt for mye rart si Hehe... 


Kim gleder seg kjempe masse til etterpå for da skal han vise oss noe i barnehagen som en slags "underholdning" så gleder meg til å se hva det er... :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...