tirsdag 28. mai 2013

Tirsdag kveld

Hei på dere... 

Endelig er Mathias litt bedre, feberen er iallefall borte så nå gjenstår bare tett og rennene nese og øyekatar så håper jeg han blir helt frisk fort... 

Vi har fått vert på butikken idag og Tommy har hatt bilen sin på kontroll for å sjekke noen feil (yesda bare tre feil, så gøy not!!!))) ... 
Heldigvis har vi noen brødre som kan skru bil :-))) 

Har fått ett par små ting av Tommy idag sikkert for at vi har bryllupdag imorgen :-)) 

Fikk ny lommebok og duk til kjøkkenet også kjøpte vi noen nye klær til gulla.. 

Ble kjempe fornøyd med duken på kjøkkenet :-)) 


Imorgen er det sommerfest i barnehagen så vet ikke helt hva jeg skal finne av klær til gutta som de skal ha på seg imorgen siden det egentlig er spådd regnvær og torden... 
Sommerfesten er ute og vet ikke helt hvordan underholdning Avd til Kim skal ha men han snakket om å stupe kråke eller noe slik.,
Håper det blir fint vær eller iallefall oppholdsvær, så får finne frem ett til gråvær og ett til fin vær ;-) 

Ikveld er Tommy ute med bestekompisen  sin på kino og på torsdag skal han ut med min bror :-)) 

Så han får kose seg ute med den mens jeg får gjort unna litt husarbeid.. 

Jeg skal ta den berømte baderomsvasken og toalett vasken så er den unnagjort denne mnd også :-))

Vaske bøtta bare står å skriker på meg, hører dere den også ?!?! 

Men mest lyst har jeg til å finne frem boka mi, ta ett langt bad og avslutte kvelden med å se resten av filmen jeg begynte på igår..
Kjempe bra film så langt jeg har sett, anbefaler denne :-) 
Men vil si at dette ikke er en barnefilm er noen "fæle" klipp,,, 


Nei nå slutter jeg her å skriver mer siden ;-)) 
Ha en fin tirsdagskveld:-)) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...