fredag 31. mai 2013

Gjett hva vi har laget idag..?

Idag har jeg, gutta og Tommy laget dette sammen 
Noen som klarer å gjette hva det er.!?!? 

Det vi hadde oppi som ble til første del av vår kveldskos er: 

3dl lunket vann 
1pose/1pk gjær
2ss olje (vi bruker matolje)
1ts salt
2ts pizzakrydder (for å sette litt ekstra smak på deigen.) 
2dl hvetemel
2dl sammalt hvete. 


Vi har laget pizzasnurrer som vi koste oss med til kvelds og til å fryse ned :-)
Eneste lille negative tingen var at Msthiss sov litt lenger enn vi trudde så vi begynte å lage første porsjon av dette kvart over fire, å obs når Mathias begynte å gi lyd fra seg da var første brett av fem i ovnen. 

Men da fikk jeg litt sjokk for da var nesten klokka halv åtte! 
Vi hadde kost oss så masse med å være sammen med gutta å la de hjelpe til med alt fra å finne frem alt vi skulle bruke, til å lage både bunn og fyll fra bunnen at tiden gikk fra Oss :-( Men vi kose oss kjempe masse <3 

Så de fikk en pizza snurr hver mens vi leste kveldsboka, å det ble to kapitteler idag siden gutts (og mamma) syns boks ble spennende. 
Imorgen skal vi lese om at hovedfigurene møter pirater noe de gleder deg masse til :)) 


Så nå har det vert stille o huset en stund å jeg har lagt meg for å lese i min bok :-) 
Så natta alle sammen :-)) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...