fredag 24. mai 2013

Trøtt.no

Jeg var helt ferdig igår, sovnet med engang jeg skulle legge meg i senga igår bare for å slappe av litt. 
Så igår ble ikke klokka mer enn ti over ni.
Så husarbeid og opprydding ble det ikke noe sv igår kveld... 

Idag er det allerede fredag å guttene har fri fra barnehagen Pga to ting Pga at vi må finne ut om vi skal satse på å reise nedover til Fredrikstad for å være med i barnedåp eller hva vi skal gjøre. 

Også skal vi på ett lite besøk idag som avgjør om jeg og Tommy må gå i tenkeboksen eller ikke. 
Mer enn det vil jeg ikke si enda, siden det ikke er sikkert hva som kommer ut av det besøket. 
Men positivt håper jeg det blir og kanskje lettere hvis alle tre reagerer positivt :-) 

Oppdaterer litt senere :-)

Ha en fin fredag alle sammen :-)) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...