tirsdag 29. januar 2013

Tirsdag morgen

Da er det allerede tirsdag og tre dager til den "store dagen". Dagen startet halv fem etter tre timer søvn.
Men merker at jeg har mindre krefter og er sliten om dagen tar på ha en syk mann og tre barn på rundtur, jeg har løpt i mellom soverom og hatt våken netter for å passe på at unga ikke hoster seg bort, ikke har for høy feber og ellers puster å har det bra.
Huff hønemor der har du meg unga må ha det bra for at jeg skal kunne slappe av.

Igår satt jeg inne på rommet til Kim og Lukas bare for å følge med på hosten for nå har de hostet til de har brekt seg av for mye slim de siste dagene å ser ikke ut til at det slimløsende hjelper stort :-( men er som legen sa på fredag er ingenting å gjøre så lenge det ikke sitter i lungene og ikke har veldig høy crp for da hjelper det ikke å sette igang med medisiner når man ikke vet akkurat hvor det sitter.

Jeg satt iallefall inne hos dem i litt over en time og så på de også leste jeg litt i boka mi.
Hehe har ikke akkurat kommet langt med lesingen den siste tiden har lest to kapittler siden fredag morgen.
Men slik er det bare med syke barn, lite søvn og i tillegg når man skal flytte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...