tirsdag 22. januar 2013

Anderledes dag

Hei hei:-)

Idag har vi hatt en Anderledes dag, guttene har hatt fri ifra barnehagen å hatt en avslappende morgen helt til klokken slo åtte da var det å skifte og ordne seg å pakke bilen med den store posen der det lå utvalget at guttas favoritt leker, såpebobbler og reserveskift tilfelle de måtte skifte.

For idag har vi nemlig vert hos fotografen og tatt noen få familie bilder og mange fler av gutta <3
Håper bildene blir bra, koster iallefall nok å kjøpe bildene så vi får se hva vi ender opp med til slutt men jeg håper på at jeg liker bildene eller så er det bortkastet tid men krysser fingrende for at de er perfekte..

Etter fotograf time dro vi til senteret for å handle inn pålegg til brødmat, frukt og middagsmat som skal vere til de to neste ukene :-) er glad jeg er glad i å planlegge og legger opp middagplaner for to og to uker oftere for enda flere uker om gangen om det er mulig å planlegge dagene så langt Pga andre avtaler osv.
Men er bra jeg har en reserve middag hvis man plutselig trenger mer tid på andre ting eller tiden blir brukt opp på andre poster på dagsplanen.

På sentere tok jeg meg en tur på lekebutikken for å se etter om de hadde Jack og skørøverene figurer der som jeg hadde lovet gulla men det hadde de ikke men de hadde salgs på MANGE andre leker som gutta elsker som de ikke har fått før Pga at de opprinnelig koster i mellom 699-999,- og hvis de skal ha det samme blir det fort veldig dyrt!
Men jeg brukte god tid der inne å fant fire gaver til dem som jeg kun gav 549,- skulle jeg ha betalt full pris hadde det kostet meg 2345,- så gjorde ett veldig bra kjøp der idag å gutta var så glad når de finn pakker når vi kom hjem :-)

Fikk tak i tøfferud togbane sett i fire forskjellige pakker.
Timmi tid leke sett der de har teater.
Brannman sam lastebilen (2stykker).
2 pk med 2 figurer som er i brannmann sam.
Og på Nille fikk de to kostymer som de skal bruke hjemme og hvis de skal ha karneval i barnehagen slik de hadde i fjor.

Har hatt en super dag sammen med familien min som jeg elsker over alt <3
Godt med litt Anderledes dag en gang i blant :-)

Nå har jeg og Tommy badet gutta ved seks tiden fått på nattpysjer og lest natta bok og pusset tenner å de sovnet rett før sju begge to så etter det har vi ryddet bort etter dagenmiddag og aktiviteter å spist kveldsmat så nå skal jeg legge meg godt under dyna og finne boka mi å bare slappe av før nest dag/økt begynner :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...