tirsdag 15. januar 2013

litt lyd herfra


Brrr -20grader, her hjemme er det kaldt om dagen men så begynner jeg og bli forkjøla (igjen). :-(( Så formen har vel mer eller mindre vert dårlig de siste mnd siden alt går på rundtur her hjemme hele tiden å det blir slitsomt til tider når man aldri blir 110% bra så nå skal jeg gjøre alt for at formen skal bli bedre så fort som mulig og holde seg slik. 
Jeg var på jobbintervju idag noe jeg egentlig syns var litt rart siden hun ikke hadde noen jobber ledig men fikk mer eller mindre svar på hvorfor til slutt, hun skal nemlig lyste ut førskolelærestillinger der de nærmeste mnd og lurte på om jeg er barne og ungdomsarbeider om jeg hadde passet til den jobben siden jeg har lov til det siden jeg har fagarbeider utdannelsen.
Så hun ville at jeg skulle søke på de stillingene og se om jeg var best av de som som kommer til å søke på de stillingene, det er jo bare vikariat på 1år om gangen men de som er best får fort fast jobb hos henne i den barnehagen og den lederen var kjempe flink :-) 
Hun anbefalte meg og ringe til barnehagen guttene mine går for å høre om de har noen ledige stillinger for de åpner ny avd nå i februar så gjorde det selv om jeg er skeptisk pga at jeg ikke liker tanken helt på å jobbe i samme barnehage som de går tilfelle de ikke takler det helt bra eller jeg kan reagere på noe av det de ansatte gjør eller ikke gjør som jeg ser under arbeidstiden min da evt der.
Men ringte da og skal på jobbintervju der kl 14.00 imorgen så da får vi se hvordan det går :-) 

Utenom det her hjemme tenker jeg på mye om dagen, tenker på flytting, at jeg vil ha meg ny jobb så jeg slipper og ha så lang arbeidsvei etter ferdig mammapermisjon min er ferdig og mye mer.
Har til og med begynt å tenke på Kim sin årsdag som er i april og kommet med ulike forslag til den dagen til Tommy så får vi se hva som skjer, men nå som han husker mer og mer av bursdagen sin håper jeg å gjøre noen minnerike dager ut av dagen hans :-)
Men det er jo lenge til enda så vi får se hva som skjer til slutt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...