lørdag 19. januar 2013

Lørdagen

Da er kvelden her igjen å denne dagen har gått fort, har kost meg masse med gulla idag mens Marhias sov har vi malt litt, Kim og Lukas malte bilder til bestefar & mimi.
Det vi malte mest var traktorer, biler og lastebiler ( forstår man er guttemamma når man begynner å bli flink til slike tegninger).

Vi koblet iPhonen min til sterioen Ista mens vi malte og mens Tommy var ute med broren sin.
Å da hørte vi på og sang kaptein sabeltann å gutta skulle høre den sangen om og om igjen. Men fikk lurt inn noen mamma sanger å og de danset da til da også Hehe gode gutta mine.
etter at vi hadde malt ferdig gikk vi på tv stua og så på Herkules en film jeg ikke har sett på mange år, men Kim likte den godt og Lukas fulgt med men vet ikke hvor morsom han syns den var.

Vi fikk ikke sett ferdig hele filmen da før jeg måtte begynne på maten å da skulle gulla hjelpe mamma da også så de hjalp til med å finne alt, dele grønnsaker og røre saus å de koste seg med det og satte på bordet og fant drikke så alt var ferdig når til bestefar og mimi kom kl fire.
Så da spiste vi middag og koste oss med maten å når vi var ferdig med det gikk alle sammen i stua men da skulle gutta pussle med dem så trur de pusset tre-fire puslespill flere ganger før de gav seg.
Også hadde de kileleken å da lo de seg ihjel, var utrolig gøy at bestefar kilte dem og lage rare ansikter til dem.
Var litt vrient å få de til å forstå at det var natta og at det var leggetid når klokka ble kvart på seks, men kveldsstellet og legging gikk bra idag å de sov begge to før klokka viste kvart på sju.

Så etter gutta sovnet har jeg laget cupcakes å prøvd meg på nye pynte metoder.
Også har jeg kost meg med Mathias og sittet å sett på litt tv med Tommy før vi gikk opp og nå skal jeg lese litt i boka mi også sove litt før jeg skal opp igjen fem-seks imorgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...