mandag 21. januar 2013

Ny uke, nye muligheter!


God morgen

Klokka viser nå svakt 06.32 og hele familien er oppe, Kim&Lukas har allerede sett på Karius og Baktus filmen sin og lekt litt over en halv time med Lego og jungelhjul lekene sine.

Så snart er det bare å begynne med morgenstelet og påkledning.
Også må jeg prøve å ringe Avd til Lukas for å høre om han kan dra i barnehage. Idag for i går før middag og i går kveld hadde stakkars gutten fått flytende avføring så alt rant igjennom både bleie og tøy, han har heldigvis ikke hatt fler uhell en de to gangene så vil bare forsikre meg at han kan komme i barnehagen eller ikke Pga det.
Godt man kan ha de hjemme på slik kort varsel uten at det går utover noen, bare dumt permisjonstiden min er snart slutt :-((


Har hatt en effektiv helg har fått vasket alt tøyet til gutta ble fire vaskemaskiner som har blitt vasket, hengt opp og brettet pluss litt tøy til oss voksne av og til.
Herregud å mye tøy de bruker i løpet av bare en uke, å snart skal Lukas begynne med pottetrenig så da blir det automatisk enda mer.

Vi har bakt også vi lagde skolebrød igår og gele på fredag så gutta har fått nok søte og gode saker denne helgen.
Også har vi kost oss med ekstra god mat siden vi hadde besøk både på fredag og lørdag, noe prinsa satte STOR pris på.
Men ble ikke noe feiring av 90årsdagen til Tommy farfar denne helgen verken han eller jeg orket å kjøre så langt nå som Mathias har begynt å slite med søvn om natten Pga at det mest sannsynlig kommer noen små hvite tenner ganske snart, han må ha noe i munnen hele tiden å biter og biter på ALT...

Nei nå er gutta i barnehagen og Mathias sover så da skal jeg legge meg godt under dyna også skal jeg fortsette på boka mi til lille prinsen våkner..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...