mandag 7. januar 2013

Nyttårsforsetter

Godt nytt år alle sammen, 2013 kommer til å starte litt hektisk men kommer til å bli en fin og ny start håper vi :-) så litt mer om det kommer senere når alt er klart :-)



Jeg vet hva jeg skal holde fokus på dette året, å her kommer noen av de punktene :-)


  • Lage enda "bedre & nye" rutiner som skal passe til tre små som snart skal gå i barnehage alle tre og to foreldre i jobb igjen. (æsj som jeg gruer meg til det men det må bare gå.)..
  • Unngå å kjøpe unødvendige ting og for mye av ting man ikke trenger osv.
  • Ha bare 1 (2 dager hvis nødvendig til handling).
  • Gå ned gravid kg mine, tre tette graviditetter har virkelig satt spor og jeg vil bli kvitt de ekstra kg så jeg endelig kan føle meg vel med meg selv.
    Så begynne å trene.
  • Lære meg og ha litt alene-tid
  • Sette opp kvelder med mannen så vi har kjæreste-tid.
  • Fortsette med å ha hele familie kvelder, og ha kvalitetstid med hver av guttene våre også så de kan ha litt alene tid på rundtur.
    fortsette med aktiviteter med gulla som bading, turer i skog og mark +++
  • Søke på høyskolen å håpe på det beste :-) 
  • Bli kvitt alt jeg/vi ikke trenger eller bruker lenger for er lei av å ha alt for mye..
  • Følge middagsplanene hver uke og lage mest mulig helt fra start uten ferdigprodukter.
  • Ha ett nytt og bedre år..
Dette er noen av punktene mine :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...