søndag 20. januar 2013

Morgenstund har gull i munn

God morgen :-)

Nå har jeg, Kim og Lukas vert oppe en stund de ligger i senga nå sammen med meg og Tommy å ser på "cartoonito" og akkurat nå er det byggmester bob som går men vi har allerede sett Thomas toget og en episode av vennebyen.
Så nå ligger de helt opptatt med det så da er det godt at jeg har iPhone med øretelefoner, Facebook og bloggen eller så hadde man kanskje sovnet igjen.

Idag er guttas oldefar 90år å vi har snakket om å dra over dit for å feire han men der er en times kjøre tur i vanlig vær og normal temperatur men idag er det glatt og det er -21gradee bare her så er veldig usikker på om vi burde dra eller ikke siden vi ikke liker å dra ut gutta i slik vær hva om det skjer noe på veien å vi plutselig står etter veien uten varme eller hjelp er liksom ikke så mange som kjører til Hadeland hver dag å vil ikke at gutta skal fryse bort.
Jeg og Tommy får snakke om det når han våkner for nå er han bokstavlig lost in space! Prøvde å spørre han om det var greit at gulla fikk en cupcake til å kose seg med Ista men fikk svar om noe ang noe ledning(elektriker jobb), å da er han i en helt annen verden så da gikk jeg bare ned å fant en cupcake hver til dem som blir morgen-kos før vi skal ned å spise frokost etterpå.
Lurer på om vi skal ha vanlig brødmat eller ha litt sjelden Helge frokost pytt i panne, egg & bacon men det finner jeg ut etterpå men tviler på at gutta vil det siden de er bare denne dagen igjen på alternativet nuggatti på brødskiver før det blir satt bort helt til neste helg.

Hvordan har dere det når det gjelder slike pålegg på brødskiver som sjokoladepålegg og syltetøy?
Er det bare jeg som er veldig streng eller har dere samme syn som meg at det skal bare være fremme i helgene?!

Nei nå skal jeg gå å finne frem tøy til prinsa før de begynner å mase om å gå ned for nå har de snart sett på barneTv i en time å det går sjelden mer tid før de blir rastløse og MÅ leke, løpe og tulle..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...