lørdag 19. januar 2013

Lørdag, lek og middagsgjester

God morgen alle sammen.

Idag startet dagen tidlig etter bare 2,5time søvn siden jeg ikke fikk sove Pga at jeg ville bli ferdig med mest mulig før jeg la meg å jeg så aldri på klokka så den ble litt mye, men nå har jeg bare igjen en vaskemaskin med barnetøy også er alt tøyet dems ferdig.
Da er det bare tøy til meg og Tommy igjen men det er ikke så hast enda.

Idag så kom Lukas inn kvart over fem da skulle han opp, men heldigvis fikk jeg han oppi sengen vår å trur han sovnet halv time iallefall men det var det å da våknet Kim også så her var alle barna oppe før seks. Så da var det bare påkledning og morgenstell før Tommy tok de med ned for å spise frokost, også når de kom opp igjen etter ca tre kvarter gikk vi på rommet dems og lekte en god stund før Mathias våknet og skulle ha flaska si.
Egentlig frister det veldig med å bare legge seg godt under dyna og fortsette med boka mi men det går ikke Hehe.

Nå skal vi snart spise litt lunsj(min frokost) som bli toast som Tommy lager til oss nå mens jeg sitter her med Kim på fanget å ser på litt barneTv, etter at vi har spist skal jeg og gutta lage enten cupcakes eller eplekake til helgens bakeverk.
Å ikveld skal jeg lage bursdagkake til Tommys farfar som blir 90år imorgen.

Gutta gleder seg iallefall til middag idag for da kommer bestefar & mimi å det har de ikke gjort siden julaften så det er noe de gleder seg veldig til.
Kim skal vist ha konsert for dem idag også Hehe han har virkelig blitt frempå den store gutten min, men Lukas skulle være med å synge og danse da å Mathias måtte bare se på for han kunne jo verken gå eller snakke så det går jo ikke Ann sier han å ler goingen. Men Lukas vil ha han med seg hele tiden.

Hva er deres planer for denne kalde lørdagen ?
Nei nå får jeg runde av her å spise litt, ha en fin dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...