lørdag 19. januar 2013

Nå er det fredag igjen...

Da er fredagen her igjen å fredagskveldene er som regel fulle av opprydding etter gutta, gå igjennom barnehage sekkene å vaske alt som trengs en vask å det og alt tøyet de har brukt i løpet av uken blir som regel 3-4vaskemaskiner alene til bare dem.

Så nå har fredagskvelden min blitt brukt til å gå igjennom alt dette og vasket to maskiner allerede og hengt opp en av dem , så da er det bare to igjen å det tar jeg i morgen tidlig.
Har ryddet opp etter dagens lekeøkt også å det tok sin tid pluss at jeg har gått igjennom alt tøyet til Mathias å der var det MYE som ikke passet lenger så nå er det ikke mer enn halvparten maks igjenen det holder til vi har flytta så jeg slipper å lete frem nytt tøy nå, men må nok ut på bukse shopping for er alltid bukser det er lite av syns jeg.

I dag har mamma vert her å hjulpet til med litt nedpakking og hun passet på Mathias <3 mens vi henter gulla i barnehagen
Å da gikk det nesten 20 minutter raskere enn vanlig Hehe..
Etter vi kom tilbake fikk de en pakke hver av momo å det var de glad for, så de lekene har blitt lekt med resten av kvelden.
Så imorgen skal de vel fortsette med det tenker jeg, også kanskje det blir en liten tur ut og leke før bestefar og mimi kommer på middag.

Hva gjør dere på fredags kvelder ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren.
Husk kommentarer som er slemt ment blir slettet med engang...